Yaşam

Hepsiburada Premium 1 Milyon üyeye ulaştı, Premium üyeler 1,2 Milyar TL faydalandı

ensonhaber.com

Hepsiburada, geçtiğimiz Temmuz ayında hayata geçirdiği, 1 milyon üyeye ulaşan ve 10 ayda 1,2 milyar TL avantaj sağlayan Türkiye’nin ilk üyelik bazlı sadakat programı Hepsiburada Premium’un detaylarını paylaştı.

Ayda ortalama 4 sipariş veren üye sadece 14,90 TL ödeyerek ayda 300 TL kazanıyor.

Ayda 4 sipariş veren Hepsiburada Premium üyesi ile toplam 97 TL kargo bedeli, 60 TL Hepsipay Papel avantajı, 69,90 TL BluTV ikramiyesi, ortalama 105,00 TL Premium özel kampanya avantajı, kişi başı toplam 300 TL’den fazla avantaj ay. olabilmek. Hepsiburada Premium kullanıcıları, uygulama içerisinde yer alan özel sayfadan sadece 14,90 TL ödeyerek kazandıkları avantajları da takip edebiliyor.

65.5 Milyon TL değerinde Heppay Papel üyelere tahsis edildi

Verilere göre “Her alışverişte %3 Hepsipay Papel” avantajıyla 1 milyon üye, Hepsiburada alışverişlerinde kullanabilecekleri Hepsipay Papel’i 10 ayda toplam 65,5 milyon TL bedelle kazandı.

16 milyon sipariş ücretsiz kargodan faydalandı

Premium kullanıcılar, her satın alma işleminde ücretsiz gönderimden yararlandı. Sepet fiyatı ne olursa olsun tüm siparişlerde geçerli ücretsiz kargo avantajı ile 340 milyon TL maliyetten faydalandılar.

685.000 Premium üye, BluTV’de 24,6 milyon saat içerik izledi

685.000 Premium üye, BluTV’de 10.000 saatten fazla yerli ve yabancı dizi, film, program ve belgeseli ziyafet olarak izledi.

BluTV ayrıcalığı hediye olarak Hepsiburada Premium üyeleri, The Last of Us’tan Behzat Ç’ye, The Handmaid’s Tale’den Bozkır’a toplam 24,6 milyon saat içerik izledi.

Mobilya ve lastik montajında ​​2 Milyon TL indirim

Hepsiburada Premium üyeleri, 7 bin mobilya ve 2 bin lastik için montaj siparişlerinde %50 indirimden yararlandı. Toplamda 9 bin kez kullanılan bu avantaj ile üyeler toplamda 2 milyon TL yararlandı.

Yemeksepeti’nin Hepsiburada Premium üyelerine sunduğu avantajla üyeler 20 bin adet tatlı siparişi verdi.

Hepsiburada Premium kullanıcılarının alışveriş tercihleri

Hepsiburada Premium üyeleri en çok market, züccaciye, sağlık-güzellik, konut dokuma ve oyuncak kategorilerinde alışveriş yaptı. Süpermarket kategorisinde en çok satan eserler sırasıyla; çay, fındık kreması, ayçiçek yağı ve tuvalet kağıdı. Premium üyeler 10 ayda 280 ton çay veya 84 milyon fincan çay tüketti. 135 ton fındık kreması ve 427 ton ayçiçek yağı alan Premium üyelerin sipariş ettiği 14 milyon tuvalet kağıdı, dünyayı 6,5 kez dolaşacak uzunlukta. Premium kullanıcılar sağlık-güzellik kategorisinde züccaciye, saç bakım tonikleri ve bitkisel bakım komplekslerinde en çok döküm tava takımlarını tercih ederken, ev tipi dokuma kategorisinde otel yastıkları satın aldı.

Hepsiburada Premium kullanıcılarının en çok tercih ettiği kitaplar

Premium kullanıcılara yönelik hobi ve kitap kategorisinde yüzlerce kampanya ile toplamda 250 bini aşkın kullanıcı 10 ayda 2 milyondan fazla kitap satın aldı. Premium kullanıcılarının çocuklar ve diğer cinsiyetler için okumayı tercih ettikleri ilk 5 kitap;

1. Ahmet Ümit – Bir Aşk Hikayesi

2.Dan Brown-Hayvanların Senfonisi

3. Wendy McClure – Bu Bir Balkabağı

4. George Orwell- Hayvan Çiftliği

5. Matt Haig – Geceyarısı Kitaplığı

oldu.

Premium hala sadece 14,90 TL, öğrenciler 9,90 TL!

Hepsiburada Premium, 25 yaş altı öğrencilere 9,90 TL, aylık 14,90 TL ücretle sunuluyor. Hepsiburada Premium’un çarpan avantajlarına premium.hepsiburada.com linkinden ulaşılabilir.

SPONSORLU İÇERİK

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu